Kérjük, fogadja el a süti beállításokat! Elfogadom
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

SimplePay 2021

Erős ügyfélhitelesítéses folyamat a "bankkártyás fizetés"-es felületen

Kezdjük először egy jó hírrel: Simple fiókban elmentett, bármely bank által kibocsátott bankkártyával a jövőben is egyszerűbben fizethet online vásárláskor!  

Most pedig az erős ügyfélhitelesítésről röviden

Legkésőbb 2021. január 1-től az uniós jogszabályokkal összhangban minden banknak be kell vezetnie az erős ügyfélhitelesítést online bankkártyás vásárláskor.

Ilyennek számít az is, ha a Simple alkalmazásban vagy a SimplePay felületen fizet bármely bank által kibocsátott bankkártyával.

Az erős ügyfélhitelesítés azt jelenti, hogy az online fizetési felületeken a kártyaadatokon kívül egy további biztonsági kódot kell megadni, vagy banki mobilapplikáción keresztül kell megerősíteni a vásárlási szándékot.

A bankok tehetnek kivételt egyes tranzakciókkal, például a Simple-fiókban elmentett, erős ügyfélazonosításon már átesett kártyákkal, de bizonyos időközönként még ezeknél a kártyáknál is kérni fogják az erős ügyfélazonosítást. Ennek gyakorisága bankonként eltérő lehet.

Az erős ügyfélhitelesítés módját a saját bankjánál kellett beállítani ahhoz, hogy 2021. januártól bankkártyával fizethessen online vásárláskor. Ha még nem tette, mielőbb látogasson el bankja felületére, és állítsa be!